tirsdag den 2. juli 2013

Wrap med Roastbeef, Tzatziki og Saltede Rødløg

Ugens tema: Wraps til frokost







Jeg fandt denne opskrift i et ældre nummer af Spis Bedre, hvor wrappen var med pastrami. Jeg havde ikke lige tænkt at min ellers velassorterede Føtex ikke solgte dette produkt, men det gjorde de ikke. Så min wrap blev med roastbeef, som jeg tilmed fik på tilbud ;)


Wrap med Roastbeef, Tzatziki og Saltede Rødløg til 2 personer


Ingredienser:

1/4 agurk
3/4 dl. Cheasy Fraiche
1 fed hvidløg
salt og peber
½ rødløg
2 store tortillas
salat
70 g. roastbeef
25 g. oliven i tern

Fremgangsmåde:

1. Skær rødløg i tynde skiver og drys salt over. Lad dem trække ti min og skyld dem. 

2. Skræl agurken og skrab kernene ud. Skær den i små tern og bland med Cheasy fraiche, hvidløg, salt og peber.

3. Fordel tzatziki på tortillas og læg salat, roastbeef, rødløg og oliven over. Rul sammen og server eller pak i film til madpakken. 





1 kommentar:

  1. Det ser sørme da lækkert ud. Fin ide til at tage med på motorcykel turene ;-) ser ud til de er nemme at håndtere

    SvarSlet