onsdag den 4. december 2013

Pasta med Tuncreme




For et stykke tid siden fandt jeg denne meget nemme og super lækre opskrift hos de søde piger hos Twin Food, og jeg var slet ikke i tvivl om, at den skulle afprøves. Det var en god beslutning, for det er bestemt ikke sidste gang, jeg prøver den. Vælger man frisk pasta kan retten laves på mindre end 10 min - så i bund og grund er det super sund fast food. Jeg har tilpasset opskriften en smule og skriver den, som jeg lavede den.

Pasta med Tuncreme til 2 personer


Ingredienser:

100 g. pasta
1 dåse tun i vand
125 g. ricotta
½ dl. kapers
citronsaft
salt og peber

Fremgangsmåde:

1. Kog pastaen.

2. Dræn tunen og rør den sammen med ricotta og hakkede kapers. Smag til med citronsaft, salt og peber.

3. Server pastaen med tuncreme på toppen og pyntet med et par kapers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar